Ricardo Bezerra
Cristiano Gonçalo
André Stefanini
Renan Vizzotto
Mariane Silva
Maclá
Patricia Licio
Evandro Tonet
Rafael Morinaga
Paulo Ferreira
Nathan Esteves
Ricardo Bezerra
Stefani Presmic
Vanessa Kung
Luiza Magalhães
Marcelo Cândido
Natália Silveira
Lauren Olaya
Estudio Caxa
Simply Pop marks Coca-Cola North America's entry into the emerging category of prebiotic soft drinks. Developed from the already renowned Simply juice brand, the project is a response to the behavior of a new generation of consumers looking for flavor, lightness and more conscious choices - without giving up style.
We were invited to create the visual identity and packaging for this new product, connecting the naturalness of the brand with the graphic and expressive energy of the pop universe. The challenge was to propose a new aesthetic for healthy - young, vibrant and connected to contemporary visual culture.
DE: COMUNICAÇÃO TRADICIONAL
Solution
To translate the lightness and energy of Simply Pop, we created a visual language that takes fruit as its starting point, but breaks with the obvious codes of naturalness. The system uses vibrant colors, unusual graphic compositions and a young, sensory aesthetic - closer to pop culture than to the traditional wellness universe.
The language combines the simplicity of the fruit with striking, expressive and contemporary visual elements. The result is a brand that stands out on the shelf, connects with a new consumer behavior and reinforces Simply's expansion into new experiences and territories.
A ousadia é sobre correr riscos e reverter a ordem.Isso é o que o Carnaval representa.
No Carnaval, tudo está em movimento, e a marca também está.
Esta marca tem tanto coreografia quanto ginga.
10 milhões de pessoas impactadas durante o carnaval no Rio.
7.840 pessoas entrevistadas durante o processo.
1 bilhão de dólares em movimentação econômica.
Para garantir que a marca Rio Carnaval fosse viva e orgânica, como o Rio de Janeiro, desenvolvemos — em parceria com o André Burnier e com a Plau— uma ferramenta de programação criativa que permite interagir com a marca a partir do movimento das fitas, das suas espessura, dos seus movimentos, ritmos, cores e que fosse customizável. Uma marca pulsante que tem personalidade, comportamento e que representa a força criativa de todas as Escolas de Samba.
PONTOS DE MÍDIA
Distribuídos em 4 regiões
do Rio e 3 cidades da
Baixada Fluminense.
inserções da campanha
4.433.436 inserções publicitárias veiculadas.
DE IMPACTOS SEMANAIS
60 milhões de
pessoas impactadas
em diferentes canais.