Cliente

Coca-Cola Company

Projeto

Simply Pop

Contexto & Desafio

Simply Pop marks Coca-Cola North America's entry into the emerging category of prebiotic soft drinks. Developed from the already renowned Simply juice brand, the project is a response to the behavior of a new generation of consumers looking for flavor, lightness and more conscious choices - without giving up style.


We were invited to create the visual identity and packaging for this new product, connecting the naturalness of the brand with the graphic and expressive energy of the pop universe. The challenge was to propose a new aesthetic for healthy - young, vibrant and connected to contemporary visual culture.

The Challenge


Translate naturalness into pop language, without resorting to traditional wellness codes. The project called for a visual identity capable of communicating freshness, personality and authenticity to a new audience in a category that was still in its infancy.

DE: COMUNICAÇÃO TRADICIONAL

PARA: Experiência sensorial e interativa

Solution

To translate the lightness and energy of Simply Pop, we created a visual language that takes fruit as its starting point, but breaks with the obvious codes of naturalness. The system uses vibrant colors, unusual graphic compositions and a young, sensory aesthetic - closer to pop culture than to the traditional wellness universe.

The language combines the simplicity of the fruit with striking, expressive and contemporary visual elements. The result is a brand that stands out on the shelf, connects with a new consumer behavior and reinforces Simply's expansion into new experiences and territories.

Uma marca lançada com todo o alvoroço.

A ousadia é sobre correr riscos e reverter a ordem.Isso é o que o Carnaval representa.

No Carnaval, tudo está em movimento, e a marca também está.

Esta marca tem tanto coreografia quanto ginga.

10M

10 milhões de pessoas impactadas durante o carnaval no Rio.

7.8K

7.840 pessoas entrevistadas durante o processo.

1BI$

1 bilhão de dólares em movimentação econômica.

PROGRAMAÇÃO CRIATIVA

Para garantir que a marca Rio Carnaval fosse viva e orgânica, como o Rio de Janeiro, desenvolvemos — em parceria com o André Burnier e com a Plau— uma ferramenta de programação criativa que permite interagir com a marca a partir do movimento das fitas, das suas espessura, dos seus movimentos, ritmos, cores e que fosse customizável. Uma marca pulsante que tem personalidade, comportamento e que representa a força criativa de todas as Escolas de Samba.

170

PONTOS DE MÍDIA
Distribuídos em 4 regiões 
do Rio e 3 cidades da 
Baixada Fluminense.

4.4M

inserções da campanha
4.433.436 inserções publicitárias veiculadas.

60M

DE IMPACTOS SEMANAIS
60 milhões de 
pessoas impactadas 
em diferentes canais.