We use design to bring new sensations and emotions to thousands of Netflix fans. A concept based on user experience, in line with the brand's principles, having fun is intrinsic to every project. The user can venture out, be enchanted, get lost, free themselves, a democratic space that caters for different people.
The red Ribbon that originated the brand's logo is used as the main guide for the entire language of the spaces, it is used as the initial inspiration for all the projects in the spaces. It brings dynamism to the environment, creating shapes, dividing planes and interconnecting everything that happens around it. It is the focal point of the entire structure, from which we open up to the attractions and then the public's interactions.
An open space allows people to enter from any direction, without right or wrong, the audience has the chance to discover and decide their own journey. The spaces also become an experience.
To cater for areas of varying sizes, fixed elements were created, which must be present in any project; flexible elements: which can vary depending on the occasion; and the free element. This creates a modular design that can be adapted according to need.
A ousadia é sobre correr riscos e reverter a ordem.Isso é o que o Carnaval representa.
No Carnaval, tudo está em movimento, e a marca também está.
Esta marca tem tanto coreografia quanto ginga.
10 milhões de pessoas impactadas durante o carnaval no Rio.
7.840 pessoas entrevistadas durante o processo.
1 bilhão de dólares em movimentação econômica.
Para garantir que a marca Rio Carnaval fosse viva e orgânica, como o Rio de Janeiro, desenvolvemos — em parceria com o André Burnier e com a Plau— uma ferramenta de programação criativa que permite interagir com a marca a partir do movimento das fitas, das suas espessura, dos seus movimentos, ritmos, cores e que fosse customizável. Uma marca pulsante que tem personalidade, comportamento e que representa a força criativa de todas as Escolas de Samba.
PONTOS DE MÍDIA
Distribuídos em 4 regiões
do Rio e 3 cidades da
Baixada Fluminense.
inserções da campanha
4.433.436 inserções publicitárias veiculadas.
DE IMPACTOS SEMANAIS
60 milhões de
pessoas impactadas
em diferentes canais.